قیمت دستگاه جوجه کشی
نوشته شده توسط : جوجه کشی

قیمت دستگاه جوجه کشی

قیمت دستگاه جوجه کشی با توجه به برند و ظرفیت های دستگاه ها متفاوت است. باید توجه کنید که برندهایی که از قطعات با کیفیت تری تولید می شوند معمولا قیمت بالاتری دارند. در هنگام خرید در نظر داشته باشید که اگرچه قیمت از عوامل مهم در تصمیم گیری است ولی با این حال در کنار قیمت باید کیفیت را هم مد نظر قرار دهید. احتمال دارد قیمت یک برند از برند دیگر بالاتر باشد ولی با توجه به امکانات، قابلیت ها و کیفیت قیمت نسبی آ ن کمتر از قیمت برند دیگر باشد. برای مثال دستگاه های جوجه کشی بدنه فلزی که از کیفیت پاینی برخوردارند و در ساخت آن ها از قطعات چینی استفاده می شود قیمت بسیار پایین تری نسبت به دستگاه های دیگر دارند.

در مورد ظرفیت نیز باید توجه کنید که دستگاه های با ظرفیت بیشتر قیمت بالاتری نیز دارند. قیمت دستگاه های جوجه کشی صنعتی به دلیل ظرفیت بیشتری که دارند بالاتر از قیمت دستگاه های جوجه کشی خانگی است. خرید دستگاه های جوجه کشی صنعتی زمانی مناسب است که بخواهید از تعداد بسیار زیاد تخم های پرندگان برای سودآوری و کسب درآمد جوجه کشی کنید.   

 البته دستگاه هایی نیز وجود دارند که ورژن های ارزان تر سایر دستگاه های جوجه کشی هستند. مثلا ایزی باتور 5 نسخه ارزان قیمت و اقتصادی ایزی باتور 6 ساخت گروه صنعتی اسکندری است. ایزی باتور 5 طوری طراحی شده است که استفاده از آن بسیار آسان بوده و با آن به راحتی می توان از تخم های پرندگان مختلف مخصوصا پرندگان زینتی جوجه کشی کرد.

در مورد قیمت برندهای خارجی توجه داشته باشید که قیمت بالای این دستگاه ها صرفا به دلیل کیفیت آن ها نیست بلکه عواملی مانند افزایش قیمت دلار، مالیات وادرات و هزینه های ثبت سفارش بهای خرید را برای مصرف کنندگان ایرانی افزایش می دهند. با توجه به ارتقای کیفیت دستگاه های جوجه کشی ایرانی می توانید با قیمت بسیار پایین تر دستگاهی در حد و اندازه این برندها خریداری کنید.

 





:: برچسب‌ها: قیمت دستگاه جوجه کشی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: